Brandingkampagne for sundhed.dk

NyhederKommentarer lukket til Brandingkampagne for sundhed.dk

PrimeTime Kommunikation har sammen med Agendum, Levende Streg og Maxus, som underleverandører, vundet opgaven med at gennemføre en brandingkampagne for den offentlige sundhedsportal sundhed.dk i efteråret 2015.

 

Det er en opgave, som Agendum ser meget frem til.

 

“Det bliver spændende at være med til at øge borgernes kendskab til og brug af sundhed.dk. I en tid med stort fokus på sundhed er det vigtigt, at borgerne har en digital indgang til viden om sygdomme, egne sundhedsoplysninger samt sundhedsvæsenet generelt,” siger Claus Christoffersen, direktør i Agendum.

 

Han er også glad for opgaven, fordi den ligger inden for firmaets kerneområde.

 

“Agendum har sit fokus på sundhedsområdet, og den omfattende udvikling, der sker i denne sektor. Jeg glæder mig derfor meget til at være med til at løse opgaven for sundhed.dk,” siger Claus Christoffersen.